en nu vanuit hervey bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van thijs querido - WaarBenJij.nu en nu vanuit hervey bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van thijs querido - WaarBenJij.nu

en nu vanuit hervey bay

Door: thijs

Blijf op de hoogte en volg thijs

18 April 2009 | Australië, Hervey Bay

hello up there!

terwijl ik mijn laatste bericht schreef over de boete in byron bay zijn we weg gesleept in brisbane :S
320 dollar boete omdat we een bordje niet goed gelezen hadden...

nouja shit happens en we laten het niet te veel onze reis beinvloeden (alhoewel we nu wel alle bordes 3x bekijken)

eergisteren hadden we voor het eerst een dag zonder regen sinds we in queensland zijn (ongeveer 2,5 weken)

we zijn nu in hervey bay we gaan morgen naar fraser island en zijn daar waarschijnlijk redelijk afgesloten van de buiten wereld komende week proberen we naar bundaberg te gaan en naar de whitsunday islands (zoek het allemaal maar op voor foto's ik wed dat bijna iedereen jaloers word! :)) daar gaan we heen met een zeil trip ik begin van binnen al weer helemaal te gloeien als ik in de warme weer denk aan een boot trip :D

nouja ik ga weer een leuke tijd te gemoet hoop van jullie te horen ik zal ook wel wat foto's bij dit bericht plaatsen!

lfs thijs

• 18 April 2009 - 06:42

Monique:

Thijs, wat een leuke foto's. Jij, de beesten en het landschap zien er fantastisch uit! Het lijkt me een prachtige trip die je nog gaat maken. Nu de regen gestopt is ziet alles er ook weer anders uit. Een mooi laaste stukje van de taart ga je tegemoet.
    Michiel begint zo aan zijn centraal schriftelijk en Joost blokt voor 2 tentamens volgende week evenals ik maar dat is er gelukkig maar 1. Plezier 4x V

• 18 April 2009 - 14:46

Bart:

Heerlijk om weer wat te horen! Goed werk! En ook foto´s erbij....ben helemaaal niet jaloers..
    Wat zal je blij zijn dat de regen gestopt is (of alleen maar minder geworden?). We duimen dat dit zo blijft!
    SEB oké? Stemming oké?
    Ben benieuwd hoe de laatste weken gaan verlopen. Wordt Cairns nog gehaald? Kijk uit naar je volgende berciht!
    Big hug, pap

• 19 April 2009 - 14:41

Marjolein:

Ha Thijs !
    Goeie berichten !(behalve dan van die boetes) Kan je nog eten ?? Die kangaroos zijn allerliefst om te zien, zijn ze ook aaibaar ? geniet van de zeiltocht en je verdere reis.Tot gauw, heel veel liefs van Mam

• 21 April 2009 - 08:42

Inge:

Lieve Thijs ,
    Heerlijk om weer over jullie avonturen te lezen ! Klinkt erg goed wat jullie nog voor de boeg hebben . Whitesunday islands klinkt als paradijs !!! Geniet met volle teugen ! Het ga jullie goed ! Veel liefs , Inge

• 02 Mei 2009 - 20:12

Janny:

Hoi Thijs,

Voor het eerst je site bezocht en al je verhalen gelezen. Wat een ervaring. Jammer dat het al bijna weer afgelopen is. Ik lees hiernaast dat je over vier dagen al weer terug bent. We wensen je ene heel goeie terugreis en tot ziens op Bart zijn 55-ste.

Liefs van de Woutersen