Steeds dichterbij! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van thijs querido - WaarBenJij.nu Steeds dichterbij! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van thijs querido - WaarBenJij.nu

Steeds dichterbij!

Door: thijs

Blijf op de hoogte en volg thijs

07 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk komt het dan nabij!
Na net terug te zijn van een heerlijke week wintersport kan ik me langzaam gaan voorbereiden op australië :D
Ik weet natuurlijk nog niet precies wat mij allemaal daar te wachten staat maar van wat ik van mensen heb gehoord raakt je daar niet zo snel "lost" :D

Ik hoop dat ik over een tijdje mijn berichten in het engels ga schrijven na mijn talen-cursus

Nou ik ga nu mijn laatste week thuis in... ik ga nog maar een beejte van het ijs hier genieten want over een week is het hoog zomer :D

thijs

  • 14 Januari 2009 - 18:09

    Bart:

    Dit bericht type ik terwijl ik weet dat je met flinke vertraging nu (19.15 uur) op Heathrow `rondhangt´ voor de echte vlucht naar Sydney. Maar de kop is er af en nu op naar de warmte! Wij in dit inmiddels ontdooide kikkerland zien enorm uit naar je eerste ervaringen "down-under"!
    Big hug, pap

  • 14 Januari 2009 - 18:20

    Marjolein:

    Ha Thijs,
    Heb je je eerste boek al uit met al dat wachten ?
    Dan maar de loneley planet opslaan....
    Pap en ik ziten nu samen aan veel te veel erwtensoep: even wennen !
    Goeie reis verder, liefs van Mam.

  • 17 Januari 2009 - 09:39

    Willemijn:

    heey broertje,

    vond het wel heel jammer dat ik je niet weg kon brengen. wat nog het ergste is, is dat de eerste van de twee patienten niet eens kwam opdagen dus dat ik bijna nog wel mee had gekunt.
    hoe is het daar? ik hoop dat je ondanks dat alles nu nog nieuw en spannend is toch al een beetje kan genieten van dit grote avontuur.
    ik kijk uit naar de vehalen.
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

thijs

Actief sinds 07 Jan. 2009
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 6119

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 06 Mei 2009

australies avontuur

Landen bezocht: