eerste bericht :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van thijs querido - WaarBenJij.nu eerste bericht :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van thijs querido - WaarBenJij.nu

eerste bericht :)

Door: thijs

Blijf op de hoogte en volg thijs

18 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

het is hier nu 4u 's middags en zit hier in een snik hete supermarkt even snel wat emails te bekijken en dacht laat meteen even wat van me horen :)
Ik heb de vlucht maar met moeite overleefd (huilonde baby's naast mijn oor) maar kwam hier vrijdag ochtend aan heb nu nog steeds redelijk veel last van mijn jetlag weinig slapen 's nacht en overdag heel veel zin :)

ik ga zo weer terug naar mijn appartementje alles is er wel een beetje crappy maar ik heb een bed een kast een spiegel en een bureau dus ik mag niet klagen

thijs

  • 18 Januari 2009 - 08:57

    Willemijn:

    Heey
    wat leuk dat je al zo snel een berichtje kan plaatsen. ik kijk ook uit naar de eerste foto's van je kamer van de omgeving, van alles!!!
    hoe was het om daar alleen op dat vliegveld aan te komen? heel eng? hoe is je kamer? woon je nog met andere samen, en wanneer begin je met de cursus? spannend allemaal.

    xx

  • 18 Januari 2009 - 10:10

    Marjolein:

    Ha Thijs, fijn een levensteken van je te ontvangen !We zitten steeds aan je te denken : hoe laat het daar is, wat je aan t doen bent. Heb je al kennis gemaakt met medebewoners ?
    Lekker hoor, die zomerse temperaturen, hier niets anders dan regen en wind en dooi. Kortom je mist niets.
    Veel liefs van mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

thijs

Actief sinds 07 Jan. 2009
Verslag gelezen: 45
Totaal aantal bezoekers 6119

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 06 Mei 2009

australies avontuur

Landen bezocht: