eindelijk weer bericht! - Reisverslag uit Sydney, Australië van thijs querido - WaarBenJij.nu eindelijk weer bericht! - Reisverslag uit Sydney, Australië van thijs querido - WaarBenJij.nu

eindelijk weer bericht!

Door: thijs

Blijf op de hoogte en volg thijs

16 Maart 2009 | Australië, Sydney

haai haai!

de laatste keer dat ik deze aanhef gebruikte in een email aan mijn ouders kreeg ik een reactie terug waaruit bleek dat de haaien aanvallen ook al waren door gedrongen in nederland :)

mijn examens gingen redelijk goed op een falende cd na... ik heb redelijk veel meegemaakt in de afgelopen weken en nu is school dan eindelijk afgelopen! ik ben samen met een switser op zoek gegaan naar een auto en heb samen met hem een ford falcon gekocht

we zijn van plan om morgen richting melbourne te gaan en gaan nu een afscheids feestje geven hier in ons appartement (marc en mijn) in maroubra junction.

de switzer wil ook graag wat schrijven.

helou! i'm really looking forward to travelling with my mate thijs...with our car called seb we will have lots of nice experiences-cyaa

dat was matthias ik zal proberen wat meer fotos te plaatsen :)

marc (flatmate or as he says roomie)
wil ook wat schrijven:

Hey guys, I'm marc from Köln (germany) Thijs was the first person I met in Sydney. We both spent a lovely time in sydney and our houseparties were quite nice. I don't know if thijs came to australia to learn german as well but he did and he is really good in it...! :) I wish him an matthias all the best for their journay and I'm looking forward to see him in holland or germany this summer again! :)
have fun guys

er zijn hier nog meer mensen en anton schloesser wil ook wat schrijven hij woonde in een appartement in bondi beach we hebben daar een paar hele leuke feestjes gehad met prachtig uitzicht en heerlijke barbeques
anton:
hey everybody!
It was very nice to meet thijs here in Sydney. We had a great time in school and on a lot of parties and for several bbqs...Tonight is our last get together and i wish thijs and matthias a great trip with their ford falcon called seb. I like that name;-)
greets to everybody!
Anton

nou iedereen kan wel zien dat ik hier ontzettend veel mensen ontmoet!

ik ga nu een leuk feestje bouwen :) en hoop natuurlijk weer veel leuke reacties te ontvangen!

liefs thijs

• 16 Maart 2009 - 10:44

Bart:

Fijn Thijs om weer een chat op de site te lezen van jou (én je 'maatjes'...leuk!).

Het wordt vast ongelooflijk genieten.
    Rij ajb voorzichtig (sorry, dit moest even als zorgzame ouder...) en ik hoop gedurende de trip dat je heel regelmatig bericht én foto's opstuurt.

We leven mee!
    big hug, pap

• 16 Maart 2009 - 11:42

Monique En Co:

Hey thijs,

klinkt allemaal wel heel erg OK. Het is denk ik dik genieten. Wordt straks weer aanpassen in het kleine kikkerlandje.

Kijk uit naar de foto's. Plezier, geniet,

• 16 Maart 2009 - 21:59

Marjolein:

Ha Thijs,
    Fijn weer iets van je te horen ! Heb je een leuk e good-bye party gehad ?
    Hoop dat je nog protest hebt kunnen aantekenen tegen de luistertoets.
    Doe de groeten aan Marc, Matthias en Anton. Voor jullie een hele goeie reis en veel plezier.
    (wel grote reisafstand- onderschat het niet).
    Heel veel liefs van Mam

• 19 Maart 2009 - 13:33

Opa Daan:

Lieve Thijs,Wat maak je een spannende dingen mee,om nooit te vergeten!
    Hoop dat de Sep een betrouwbare bye is gweest en dat julie er ontzettend veel plezier mee zullen beleven. We kijken uit naar jouw volgende rapportage. Veel liefs, Opa.

• 19 Maart 2009 - 15:32

Inge:

Wauhhh !!!.....een echte jongensdroom komt uit !
    Wat zul je je de koning te rijk voelen ! Heel veel plezier op deze prachtige reis en .......kom behouden weer thuis !
    Groeten en liefs , Inge

• 20 Maart 2009 - 06:43

Tanja:

Wat leuk om weer wat te lezen thijs!=)
    hahaha ook leuk dat je maatjes wat schreven;)
    hahaha die naam Seb is lache xD nou have fun, doe voorzichtig(sorryyy! en maak er wat van!

Liefs, x