alweer een bericht! - Reisverslag uit Sydney, Australië van thijs querido - WaarBenJij.nu alweer een bericht! - Reisverslag uit Sydney, Australië van thijs querido - WaarBenJij.nu

alweer een bericht!

Door: thijs

Blijf op de hoogte en volg thijs

19 Januari 2009 | Australië, Sydney

Alweer een berichtje snel na mijn vorige!

Ik heb inmiddels een ochtend op de school mee gemaakt en we moesten een gesprek voeren met de leraren en daarna een luistertoets en een aantal lees en schrijfvaardighijds toetsen doen om ons in de juiste niveaus in te kunnen delen :D ik krijg over anderhalf uur de uitslag in welke klas ik kom te zitten en dan beginnen we meteen met de lessen. er zitten veel nederlanders bij de cambridge cursus en heb ook al een huisgenootje ontdekt die mee doet aan de cursus helaas denkt hij er heel sterk over om van huis te gaan veranderen want hij vind het huis ook best wel crappy...

maarja... openbaar vervoer is hier gebruikelijk ookal is het best wel duur zeker in de spits!

ik laat komende week nog wel wat van me horen!

thijs

  • 20 Januari 2009 - 08:08

    Mam:

    Ha Thijs,
    Fijn om weer nieuws van je te horen.Ik heb je via hotmail een berichtje gestuurd, want anders kladder ik deze hele pagina vol.
    dag,dag,liefs,
    mam

  • 20 Januari 2009 - 10:06

    Bart:

    wat goed van je om zo snel alweer een berichtje te sturen!
    Volhouden...!! Ben benieuwd welke klas je komt te zitten en of je er leuke contacten kunt leggen. Lieve Thijs, ik ben hardstikke trots op de wijze waarop je alles oppakt en hoop dat je elke dag "volzuigt" met mooie (én spannende) ervaringen! Op Google Earth zag ik dat Bondi Beach redelijk dichtbij het College ligt en vanuit de lucht er ongelooflijk mooi bij ligt....
    Big hug, pap

  • 21 Januari 2009 - 16:01

    Inge:

    Hoi Thijs ,
    Ben je tevreden over het niveau van je klas en heb je leuke klasgenoten ? Met z'n hoevelen zitten jullie in een klas ?
    Het is super warm in Sydney las ik in de krant ! Ben erg jaloers ! Geniet ervan , heel veel plezier !!
    Liefs , inge

  • 22 Januari 2009 - 18:46

    Mr Van Der Bruggen:

    eey thijs, lukt het al een beetje? wat is je uitslag!? en wel je best doen. ik doe nu rijlessen thijs, in 10dagen morgen zit ik op de 5e dag! DUS ALs je thuis kmt kan je eff een x mee rijden in mijn BMW coupe!

    hoe warm is het daar? en hebben ze lekker dingen in de bonus(supermarkt?) whahah
    succes

    wardtje

  • 22 Januari 2009 - 18:46

    Mr. Van Der Bruggen:

    oja laat je mams maar deze pagina vol kladeren he:P

  • 22 Januari 2009 - 18:47

    Mr. Van Der Bruggen:

    Waar blijven de foto's! gek !!!!

  • 24 Januari 2009 - 14:08

    Joeri:

    Ej Thijs,

    Fijn dat je alles zo goed maakt daar;) mail vooral eens wat foto's want ik kom de komende jaren daar niet. Verder moet ik even kwijt dat ik ben aangenomen op de KLM flight academy:D Dus ik ga vliegen. Super vet.

    Maar have fun daar in australië

    Ltr,
    Joeri

  • 24 Januari 2009 - 19:52

    Jan En Twink:

    G'day mate, Are things already going off a bit?
    We hope you soon will adapt and straight into the Ozzi way of life (and therefore more clucky) It must be a big change coming from O.S. At least we know you won't get bored shitless! It may be tempting to attend parties now and then but on the other hand you also could be a conch knowing that your time downunder is limited and you should make the best of it and leave the cracking onto the ladies to others. (Dills and drongo's)
    And although we know that your not belonging to the blokes which aren't having the full quid, it sure ain't no piece of piss, we know that!
    Did you already got into your bathers or cozzie? Hitting the waves riding your boogie board? How's the water temperature? Enviting mullet? Hopefully you don't need a nipper the time your there! Your oldies and we of course are a bit stickybeak so please grab your keyboard and camera and post those
    adventures in order to get us rapt!
    Well, we reckon this will do for the moment. Weather is mild over here now so, no worries, you don't miss a thingummy.

    Please take of yourself. Don't forget to have your brekkie every morning!
    and...... don't drink too many of those Longnecks!

    Hooroo for now.

    Jan +Twink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

thijs

Actief sinds 07 Jan. 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 6116

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 06 Mei 2009

australies avontuur

Landen bezocht: