kort berichtje - Reisverslag uit Sydney, Australië van thijs querido - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Sydney, Australië van thijs querido - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Door: thijs

Blijf op de hoogte en volg thijs

08 April 2009 | Australië, Sydney

haai haai kort berichtje hier!

heb weer veel mee gemaakt!

vanuit sydney zijn we noord gegaan een nacht in hornsby door gebracht en met een paar lokalen geprobeerd kennis te maken en lokalen schijnen ons accent heel leuk te vinden!

in byron bay zijn we gepakt door de politie voor slapen in de auto midden in de nacht :S nouja jammer van de 80 dollar maar een nacht in een hostel kost ongeveer 25/30 dollar pp en we slapen al 3 weken of meer in de auto dus eigenlijk zijn we goedkoper uit zo.

hebben een paar dagen door gebracht in surfers paradise en eigenlijk sinds we in queensland zijn is er alleen maar regen geweest 1 nacht was er een overstroming en zijn mijn slippers weggespoeld heel jammer...

hellaas voor de komende tijd meer en meer regen voorspeld...

nouja hoort er allemaal bij!

hoop snel van jullie te horen!

lfs thijs

• 08 April 2009 - 06:35

Monique:

Hey Thijs,

De koek is bijna op en je blijft maar dingen mee maken. Een ding is zeker, wat zal jij genieten van je bed in de Bruijne straat 45.
    Goed dat je het neemt zoals het is want dat is de ening manier. Ondanks wat boetes blijven jullie lol hebben en dat is de hoofdzaak. Tot binnenkort,
    4x verhage

• 08 April 2009 - 10:27

Marjolein:

Kijk, nou was Monique me toch nog voor !Klinkt allemaal goed ondanks de regen en de boete. Nou, hier regent het ook, hoor. De foto´s wijzen op en super vakantie !
    Veel plezier en rij voorzichtig,
    liefs van Mam

• 08 April 2009 - 11:15

Willemijn:

ik word steeds groener... zucht

x

• 08 April 2009 - 11:51

Inge:

Hoi Thijs ,
    Leuk weer een berichtje van je !
    Is het ondanks de regen wel lekker warm ?
    In zee op de surfplank zal het niet veel uitmaken of het regent ....!
    Wel pech hoor voor jullie . Ik hoop dat de zon snel weer schijnt !
    Wat gaat de tijd hard . Over een maand ben je alweer thuis ...!
    Geniet nog maar met volle teugen van deze unieke tijd , heel veel plezier en groeten voor jullie beiden , Liefs , Inge

• 09 April 2009 - 07:39

Tanjaa:

Hee^^
    Klinkt allemaal wel leuk! ondanks de regen is het vast héérlijk daar=) Geniet er nog van zolang je daar bent!
    Jammer van je slipper xD haha
    Nou tot snel!

X

• 17 April 2009 - 12:08

Floris:

hoi thijs,
    leuk om al die verhalen te lezen. Je bent op mooie plekken geweest zo te zien. Goed idee om een auto te kopen trouwens! Ik heb nu ook mijn rijbewijs dus kunnen we deze zomer even een ritje maken. Nog heel veel plezier deze laatste paar dagen. groetjes van Floris (en ook van de rest van de nieveltjes)